Met deze 5 slimme features hou jij de ontspanning van de zomervakantie het hele jaar vast

auteursafbeelding

Suzanne Faber

28 augustus 2024
Clock 5 min

De zomervakantie is weer voorbij, terug naar het echte leven. Je neemt je elk jaar voor om dingen echt anders aan te pakken na de vakantie: meer genieten van het leven, minder stress en vooral ook iets minder hard werken. En toch lukt dat nooit. Dit jaar gaan we jou helpen om je oude patronen te doorbreken.

Met deze vijf slimme features wordt het een heel stuk makkelijker om ontspannen te werken, waardoor je meer vrijheid ervaart zonder in te leveren op je bedrijfsresultaat.

1. De Gebruiker: zelf instellen hoe of je bereikbaar bent

Het liefst ben je altijd bereikbaar voor je klanten, maar eerlijk: dat zorgt niet voor een gevoel van ontspanning. Als je altijd maar ‘aan’ staat, heb je te weinig rustmomenten. Omdat je oververmoeid niet het beste van jezelf aan je klanten kunt geven, is het best verstandig om af en toe even onbereikbaar te zijn voor de wereld.

Geeft dat idee je ook weer stress? Gelukkig kun je klanten altijd wijzen op wat er wel mogelijk is, zodat het toch voelt alsof je wel bereikbaar bent. Je kunt bijvoorbeeld een melding laten afspelen of vragen om de voicemail in te spreken. Zo geef je de klant direct meer informatie over wat hij kan verwachten en een volgende actie om uit te voeren.

Ons online telefonieplatform geeft jou de flexibiliteit om je bereikbaarheid helemaal naar wens in te stellen. Met de Gebruiker stel jij zelf in waar en wanneer je bereikbaar bent op je vaste telefoon, de app en de webphone of via een doorschakeling naar een extern telefoonnummer. En dus ook wanneer niet.

Werk je met meerdere collega’s? Ook zij kunnen als Gebruiker hun eigen bereikbaarheid instellen. En geen stress dat je daarmee het overzicht verliest: met Voys Pulse heb je realtime inzicht in de beschikbaarheid van je collega’s. Zo weet je altijd wie van je collega’s beschikbaar is om jullie klanten te helpen.

2. Call control: minder klikken en meer headspace

Bellen met je headset terwijl er 379 tabjes openstaan op je bureaublad is niet echt het toppunt van ontspannen werken. Zeker niet als je een inkomend telefoontje krijgt, want zie het tabje van de webphone maar eens te vinden als je onder druk staat.

Nu kunnen we je heel flauw tippen om je tabjes te sluiten (wat op zich geen slecht plan is), maar we weten allemaal dat die gewoonte niet zo makkelijk af te leren is. Daarom komen we met een tip die iets makkelijker te realiseren is.

Met de feature Call control bedien je de webphone via je headset. Die openstaande tabjes kun je dus lekker negeren, want met het beantwoorden van een oproep heb jij je muis niet eens meer nodig.

We verkopen een headset die briljant samenwerkt met Call control en dat is eigenlijk al een tip op zich. De ruisonderdrukking van deze koptelefoon werkt als een trein. (En dan niet de boemeltrein van Haren naar Groningen, maar de TGV naar Parijs, dan weet je wel hoe goed hij werkt.)

Dat zorgt voor minder prikkels en dus een hoop rust, waardoor je aan het einde van je werkdag niet compleet afgedraaid van je bureaustoel rolt. Best fijn als je na je werk ook nog energie nodig hebt voor bijvoorbeeld sport of iets leuks doen met je gezin.

3. Voicemailtranscriptie: tijd besparen met berichten scannen

Jij mag kiezen: een uurtje eerder vrij of een uur lang voicemailberichten beluisteren.

Precies.

Met de nieuwe feature Voicemailtranscriptie scan je razendsnel de inhoud van je voicemailberichten, want je ontvangt deze berichten uitgeschreven in je mailbox. Je bent binnen no-time door je voicemails heen, weet precies welke berichten echt belangrijk zijn en opvolging nodig hebben en wat best even kan wachten tot morgen.

Bovendien hoef je niet meer mee te schrijven of een bericht meerdere keren af te luisteren omdat de klant aan de andere kant van de lijn niet te verstaan is.

Die tijdsbesparing kun je natuurlijk steken in het doen van ander belangrijk werk, maar als we je even aan je goede voornemens mogen herinneren: je zou iets meer ontspannen, weet je nog?

Dus hop, eerder naar huis, een lekker bakje koffie op het terras of een blokje om met je favoriete collega. Dan kun je er daarna weer tegenaan.

4. Voys Reach: telefoontjes direct naar de juiste collega

Zit je net lekker te werken, komt er een telefoontje voor je collega binnen.

Veel tijd kost het je niet, doorverbinden is zo gebeurd, maar je bent wel volledig uit je concentratie. En het kost je al snel een half uur om weer met dezelfde laserstraalfocus aan het werk te zijn. Als de telefoon intussen niet rinkelt natuurlijk…

Met Voys Reach komen telefoontjes van klanten automatisch uit bij de juiste collega. Op basis van een slim algoritme weet het online telefoniesysteem precies met welke collega de klant het laatst contact heeft gehad, waardoor die in eerste instantie de oproep ontvangt.

Voortaan kun jij lekker ongestoord doorwerken zonder steeds gestoord te worden door telefoontjes die niet voor jou zijn. Dat scheelt een hoop schakeltijd en energie die je nu kunt besteden aan je werk.

5. CRM-koppeling: alle klantinformatie op je scherm

Stressmomentje: een klant belt en je hebt werkelijk geen idee waar hij het over heeft.

Terwijl jij koortsachtig in het systeem loopt te zoeken naar aanwijzingen, wordt de klant steeds ongeduldiger. Het gesprek daarna wordt er niet leuker op.

Eén zo’n stressmomentje per dag, dat gaat nog wel. Maar moet je even bedenken wat het met je ontspanning doet als je vijftien, twintig of zelfs dertig keer per dag in dezelfde situatie zit. Dan kun je wel drie weken in een hangmat gaan liggen daarna, maar echt bijkomen doe je niet meer.

Gelukkig is de oplossing zo simpel als wat.

Met een CRM-koppeling heb jij voortaan alle klantinformatie op je beeldscherm zodra de klant belt. Je ziet precies wat er besproken is, welke afspraken er zijn gemaakt en je kunt aan de hand van de context al aardig inschatten wat de klant nu van je nodig heeft.

Dat haalt alle stressfactoren van zo’n inkomende oproep direct weg. Je hebt zelfs ruimte voor een praatje en een grapje met de klant, waardoor het gesprek veel beter verloopt en de klant en jij er beide een goed gevoel aan overhouden. Win-win!

En geen zorgen: Voys koppelt met meer dan 80 CRM-systemen, daar zit die van jou met 99,9% zekerheid tussen. En zit jouw systeem er toch niet tussen? Dan bouwen we de koppeling voor je!

(Echt, als het zo doorgaat is er straks helemaal niks meer om je druk over te maken.)

Regel je zakelijke telefonie goed – dat geeft rust

Als je je aanmeldt bij Voys, een compleet stressvrije ervaring, is jouw zakelijke telefonie binnen no-time perfect geregeld. Dat geeft alleen al rust. Meteen even doen dus, dan haal jij straks alles uit je bedrijf zonder in te leveren op het ontspannen gevoel dat zo net na de vakantie nog in je hoofd en lijf zit. Want dat verdien je het hele jaar door, zomer of niet.

Meer verhalen lezen?

In de afgelopen jaren hebben we veel geschreven over ondernemen, zelfsturend werken, de handigste tools en nog veel meer. Dus leef je uit!

Van 20 juni 2024

Accessibility: zo maken we onze producten toegankelijk voor klanten met een beperking

Van 30 mei 2024

Voicemailtranscriptie: de beste service voor jouw klanten, ook als je niet bereikbaar bent