• 10

    Bearing B.V.

    Jaap Jolman

    25 november 2014

  • 8

    John Uw-Chauffeur

    John Maassen
    Heel tevreden ik hoop dat de telefoon nog meer gaat met opdrachten

    25 november 2014

  • 8

    Data Detection Technologies B.V

    Dennis Zwiers

    25 november 2014

  • 10

    Goede Executive Search

    Jeroen Goede
    Oplossingsgericht en actief kunnen meedenken!

    25 november 2014

  • 8

    Malvee

    Emile Bons
    Het aanvragen van een account bij Voys gaat soepel en snel. Een fraai telefoonnummer was in ons geval snel beschikbaar. Verder is het dashboard top en voorzien meer dan voldoende functionaliteit om onze telefonische bereikbaarheid…

    25 november 2014

  • 9

    Petkar Real Estate

    Petkar
    heel blij met deze diensten.

    25 november 2014

  • 8

    Safe-ID

    Jur van der Slikke
    Gewoon top!

    25 november 2014

  • 10

    Swingbo B.V.

    Muriel Maas
    Superservice! Heel fijn dat het contact zo makkelijk en persoonlijk is. En ideaal dat je alles zelf kunt instellen. En dat ook nog voor een scherpe prijs. Top!

    25 november 2014

  • 8

    Bouwmedia

    Stephan Beelen

    25 november 2014

  • 9

    Van Eldijk

    Thomas van Eldijk

    25 november 2014

  • 8

    Kenniscentrum Kinder- en Jeugdpsychiatrie

    Monique Bakker

    25 november 2014

  • 7

    Verdiesen Hoogspanningsadvies

    Rigo Verdiesen

    24 november 2014

  • 9

    BrickLED.nl

    Rene Poels
    Alles is lekker duidelijk en overzichtelijk. Soms nog even zeken zeker als je nieuw bent maar het is erg goed te doen voor een starter. Zeker een aanrader dus!

    24 november 2014

  • 6

    Veilige Vitale Woning

    Wim Burgler
    wij zijn een 2 mans bedrijf in de opstartfase, dus we hebben nog niet veel ervaring opgedaan met Vois.

    24 november 2014

  • 8

    WCT-Trainingen

    Jos Wittkampf
    Prettig contact. Jullie doen er alles aan om op een laagdrempelige manier echt verbinding te krijgen met mij als klant. Grappig ook de teksten die jullie erbij schrijven op de factuur enzo…. Oeps… Vriendelijke groet…

    24 november 2014

  • 10

    Cyclingweb.nl

    Allard Epping

    24 november 2014

  • 10

    GoRoadtrip

    Roel Denissen
    Begonnen met belsysteem ‘eReceptionist’ van j2 global. Erg ouderwets en vervelend systeem. Jullie systeem: alles wat ik mistte! daarnaast fijn om te zien dat het nog dagelijks door ontwikkeld wordt, en eventuele kleine gebreken vanzelf…

    24 november 2014

  • 8

    Lorentz Casimir Lyceum

    Denis Huig
    De nummerportatie is dankzij Voys vlekkeloos verlopen. Op afstand bekeek Voys of de portatie goed was uitgevoerd. Er bleek in onze centrale iets niet goed geconfigureerd te zijn. En met behulp van Voys kon onze…

    24 november 2014

  • 10

    Damixa Nederland B.V.

    Anita van den Heuvel-Hollemans
    Zeer tevreden over de verschillende medewerkers die mij telkens probleem helpen om alles goed in te richten! Ook als mijn vaste contactpersoon niet aanwezig is wordt ik uitstekend geholpen. Super!

    23 november 2014

  • 9

    Wu Wise B.V.

    Nicky Hoenderboom
    Prima service en prijs-kwaliteit verhouding!

    21 november 2014

  • 8

    Informed Consulting B.V.

    Jeroen Jansen

    20 november 2014

  • 10

    Fressh.nl

    Ruben Sissing
    Ik ben erg tevreden over de service van Voys. Wordt altijd snel en netjes geholpen. De communicatie is uitstekend. Wanneer je een probleem hebt gehad die inmiddels is opgelost, word je een week later nog…

    19 november 2014

  • 10

    Holtes Design

    Jelmer Holtes
    Allemaal prima, goede dienstverlening, systemen werken perfect! Ga zo door. P.S.: Het welkomstkaartje was ook een leuk iets!

    19 november 2014

  • 9

    Recherche- & Adviesbureau Midden-Brabant

    Ferry
    Na wat kleine opstartprobleempjes i.v.m. de complexheid van meerdere telefoonlijnen, doch met behulp van professionele ict hulp, is dit wel fantastisch. Voys team en Arnout bedankt!

    12 november 2014

  • 8

    MY Facilities

    Rob Neefjes

    12 november 2014

  • 8

    Tafelman Bouw B.V,

    Pieter-Paul de Man
    De help functie zou beter aan moeten sluiten op de mijn.voys.nl site. Deze loop wat achter.

    12 november 2014

  • 8

    Allyourmedia

    Koen

    12 november 2014

  • 7

    IT Synergy

    Wytse Michgelsen
    Jammer dat we nooit meer zijn teruggebeld, ondanks problemen die ontstonden. Oplossing werkt nu goed.

    11 november 2014

  • 7

    Twist Ontwerp en Advies

    Margriet Twisterling
    Soms hoor ik mezelf in echo tijdens het gesprek. Ligt dit aan onze verbinding of kan ik hier iets aan doen? Het is behoorlijk hinderlijk. alvast bedankt voor het meedenken.

    11 november 2014

  • 8

    4NAUTIC

    Jan Praster
    Prima geregeld, doet wat het moet doen!

    11 november 2014