• 8

    Scoupz B.V.

    Corné Kiesebrink

    29 september 2015

  • 4

    Het Automatiseringshuis.nl

    Ron Stege
    We hebben vanaf het begin problemen die niet opgelost worden. 1 telefoon gaat maar af en toe over, zou een fout zijn in de apparatuur maar daar heb ik niets aan. we kunnen niet doorschakelen…

    29 september 2015

  • 9

    Frissewind B.V.

    Don Wijns

    29 september 2015

  • 7

    Beach Brands

    Norman van Holst
    Ik vind het onhandig dat je voicemail niet op je toestel kan uitluisteren. Ik mis een duidelijke factuur waar in ik kan zien wat gesprekken mij kosten.

    29 september 2015

  • 10

    Anonymous

    Christel
    Ik was op zoek naar een oplossing om zakelijk én privé mobiel bereikbaar te zijn, zonder gebruik te hoeven maken van een dual-sim telefoon. Bij Voys vond ik de oplossing! Door mijn zakelijke nummer zowel…

    28 september 2015

  • 8

    Hotelchamp BV

    Santal van der Veen

    28 september 2015

  • 10

    Brabant Marketing

    Christian Tomassen
    Voor ons telefoonnetwerk hebben wij uiteindelijk onze oplossing gevonden, Voys! Na een prettig gesprek met Sanne te hebben gehad hebben wij de definitieve overstap gemaakt. Met een duidelijke online omgeving kunnen wij alles zelf in…

    28 september 2015

  • 8

    Stenden Hotel

    Taco Piek
    Overzichtelijke gebruikersinterface, soepel in gebruik en zeer customizable. De manuals zijn zeer effectief maar niet zo makkelijk te vinden.

    28 september 2015

  • 9

    Zuppler Nederland

    Michel Janssen
    Na een lange verkenning uiteindelijk voor Voys gekozen, en dit is de juiste keuze geweest. Dashboard werkt ontzettend handig, zeker nadat deze samen met een Voys medewerker ingesteld is.

    28 september 2015

  • 9

    Ik Ben Aanwezig

    Tim Engelaar
    Ik ben heel blij met Voys, stabiel en niet duur. Het was ook allemaal snel geregeld toen de nummer overdracht vanaf de andere provider werd ingeschoten. Wat ik aan feedback heb, is dat sommige onderdelen…

    28 september 2015

  • 9

    Aannemersfederatie Veenendaal

    Stan Schoenmakers

    28 september 2015

  • 5

    Leroy’s Sound & Light Systems

    Leroy Kerkhofs

    25 september 2015

  • 7

    Hospice Dommelrode

    Hans Adriaans
    de mogelijkheden om het rooster op een handige manier in te stellen zijn me wat tegen gevallen. De helpesk heef teen keer meegeken, maar hun advies bleek daarna toch niet te werken. Met name de…

    24 september 2015

  • 10

    Kamer en Suite Specialist

    Marcel Haarbosch
    Complimenten. VOYS maakt de professionele en toegankelijke uitstraling ook echt in de praktijk waar. Floor heeft me prima geholpen, echt top! Eindelijk ’s een bedrijf dat verwachtingen overtreft.

    24 september 2015

  • 8

    Settlement

    E. Overbeek
    Op dit moment niet.

    24 september 2015

  • 9

    Home Instead

    Edwin Wenink

    23 september 2015

  • 9

    SolisPlan Group B.V.

    Teun van Sinten
    Top service, geweldige online omgeving en perfecte up- en downscaling opties. Niet dan lof.

    23 september 2015

  • 7

    Gotrida

    Jan Dijkmans

    23 september 2015

  • 10

    Audio Integrate

    Richard Grevelink

    23 september 2015

  • 9

    Haitsma Mulier Makelaars o.g.

    Martijn Haitsma Mulier

    23 september 2015

  • 9

    OAMKB

    Pascale Petiet

    23 september 2015

  • 10

    Komparo

    Henk Bakker

    23 september 2015

  • 9

    Talen Machines

    Harjan Talen

    23 september 2015

  • 9

    Flirt

    Jelmer Baken
    Verbetering en vernieuwingen van de mobiele applicatie zou heel fijn zijn. Het zou bijvoorbeeld fijn zijn als je met meerdere nummers zou kunnen uitbellen. Ook is de manier van uitbellen omslachtig en kostbaar. Waarom niet…

    20 september 2015

  • 8

    Puur Azië

    Samantha van der Zweerde

    17 september 2015

  • 9

    Alderse Baas Noordhof advocaten

    Ruben Alderse Baas
    Zeer concreet en helder. Instellingen zijn eenvoudig aan te passen waardoor route van telefonie zeer exact kan worden afgestemd op de gewenste situatie. Erg tevreden dus.

    17 september 2015

  • 9

    DermaVitaal

    Ferdinand de Haart
    Service is goed. vragen worden duidelijk beantwoord en er is erg veel mogelijk met deze telefonie oplossing.

    13 september 2015

  • 9

    All4people

    Henk Hoogardie

    13 september 2015

  • 8

    Gezond en Rond

    Rianne Rietveld-Burgers
    Mijn praktijk gaat pas 1 okt starten dus, nog geen telefoontjes van mogelijke klanten mogen ontvangen. Maar hoe het tot zo ver geregeld is, ben ik erg tevreden mee.

    11 september 2015

  • 6

    Exceptor B.V.

    Marco Hazelhorst
    Nog te weinig ervaring om echt goed te beoordelen. Is een momentopname.

    10 september 2015