• 9

    OnTheNetGames

    Maarten Rougoor

    29 november 2012

  • 9

    van der Horst IT

    Robin van der Horst
    Ik ben zeer tevreden met de tot nu toe geboden diensten.

    26 november 2012

  • 10

    Meubelproducten.nl

    Martin Hellendoorn

    23 november 2012

  • 9

    Mondinio watches & Jewels

    Ernst

    23 november 2012

  • 10

    ActStamp Information Security

    Bastiaan de Boer

    23 november 2012

  • 9

    reaXion Fysiotherapie

    Sjoerd Commandeur
    Goede ervaring met jullie, contact verliep gemakkelijk, snel en persoonlijk. Wij zijn een net beginnende fysiopraktijk en hebben nog weinig kapitaal opgebouwd. Dan is het wel zo fijn dat je niet meteen aan jaarcontracten bent…

    23 november 2012

  • 10

    Noteborn B.V.

    23 november 2012

  • 9

    MSTO

    Olaf Matthezing

    23 november 2012

  • 10

    Deskpay

    Loran Alssema

    23 november 2012

  • 10

    Internetbureau Haboes

    Thomas van der Beek

    23 november 2012

  • 8

    ERPvooriedereen

    E. van der Ploeg

    23 november 2012

  • 9

    Bromet&dochters

    Jordi Wolters
    Mijn enige aanmerking is dat het jammer is dat jullie niet bij KPN kunnen afdwingen nummers over te poorten voor einde KPN-contract.

    23 november 2012

  • 8

    OZOMedia

    Niels Jansen

    23 november 2012

  • 10

    Anonymous

    22 november 2012

  • 8

    Rebelcell

    Edo Labrujere
    Prima en snelle service. Snelle follow up van vragen. Een overzichtshandleiding voor het gebruik van de hosted centrale zou wel handig zijn. Alles staat vast in de WIKI maar die is voor newbies wat minder…

    22 november 2012

  • 8

    Meijer Assurantiën

    Aland Meijer
    Het stemgeluid vind ik wat aan de zachte kant en de lijn suist. Het volume van de handset (oordopje en luidspreker) staan maximaal. Bij overstap het alarmsysteem over het hoofd gezien, hiervoor toch voorlopig een…

    21 november 2012

  • 8

    Anonymous

    20 november 2012

  • 7

    Baselife

    Florian Gum
    De eenmalige kosten voor aan te schaffen extra diensten ervaar ik wel eens als erg hoog, bijvoorbeeld die van de openingstijden!

    20 november 2012

  • 7

    Lucam-air

    Sebastiaan Wezenberg
    Kwaliteit van het gesprek is niet altijd even geweldig.

    20 november 2012

  • 8

    Babel

    Marc Gebuis

    20 november 2012

  • 8

    BURDORF BGGB GROUP

    dr Mar J. Burdorf

    20 november 2012

  • 9

    Letterzaken

    Nathan Veenstra
    Prima communicatie, behulpzame medewerkers, niks op aan te merken.

    19 november 2012

  • 8

    Booster IT Consultancy

    Geert Booster
    Nog weinig gebruik gemaakt van de diensten, maar bereikbaar zijn en kunnen uitbellen op/met het aangevraagde nummer is in ieder geval prettig!

    19 november 2012

  • 9

    Van Schakel

    Joost Derks
    Perfecte communicatie, ik voel me bijzonder welkom als klant. Doen jullie goed! het kaartje over de post, dit mailtje.. het enige waar ik tegenaan loop is nog een knullig technisch dingetje, na 15 minuten worden…

    19 november 2012

  • 8

    Ferdinand Vos Metaalindustrie B.V.

    Suzanne Vos

    19 november 2012

  • 10

    Vlekkeloos.

    Elmer Harkema
    Altijd keurig geholpen en een zeer goede aftersales. Dik tevreden!

    19 november 2012

  • 8

    SmitsVerheij Design

    Mark Verheij

    19 november 2012

  • 8

    PartnerSelect B.V.

    Arjan van Leeuwen

    19 november 2012

  • 8

    Thai Tiger

    Guido Stulemeijer
    Maar de setup is nog niet helemaal live…

    17 november 2012

  • 9

    Soltegro B.V.

    Remco Luitwieler

    16 november 2012