• 9

    Amsio BV

    Jaap Wesselius
    Ik ondervind nog wat kleine technische issue, daar moet ik nog induiken, maar ik vind de prijs/prestatie verhouding prima bij Voys!

    18 februari 2013

  • 8

    sustvarius Begeleiding B.V.

    Tom Schreur
    het is me 2 x overkomen dat de lijn afgebroken werd. Ik denk dat het komt omdat het intnernet op dat moment misschien even uit was gevallen. Maar voor de rest bevalt het prima.

    18 februari 2013

  • 8

    Drukcom

    Jeroen Bolkema

    18 februari 2013

  • 9

    Bright Business Group BV

    Robin Nagelmaeker

    18 februari 2013

  • 6

    Digital Baron

    Geoffrey Baudts
    Enkele cruciale features die in mijn ogen ontbreken; – Wachtmuziek voor klanten in de wachtrij; – Mogelijkheid om een volgorde of prioritisatie in te stellen waarop telefoons naar 1 van de nummers toekomen;

    18 februari 2013

  • 9

    SHIELD Scientific

    Arjen Tomas
    Alles naar wens zover we nu kunnen overzien.

    18 februari 2013

  • 9

    ProductIP

    Rik Halfmouw

    17 februari 2013

  • 10

    BKX Legal B.V.

    Peggy De Jonge

    14 februari 2013

  • 9

    Be Flex

    Wim Van Nieuwenhuizen

    12 februari 2013

  • 8

    Ochten Incassodiensten

    Henk Hazelaar

    11 februari 2013

  • 8

    Triple-7

    Marco Moria
    Prettig contact met Miranda. Leuk kaartje met aandacht voor dat je klant bent geworden. erg verrassend. Levering liet iets op zich wachten, door waarschijnlijk intern mis communicatie?! Installatie was plug en play. Al met al…

    11 februari 2013

  • 8

    Verzuimmanagement op maat

    Marjan Stomphorst

    11 februari 2013

  • 8

    SIM Supply chain Information Management BV

    Cherrie Truong

    8 februari 2013

  • 8

    Consiliaris

    Thomas Schrijvers

    6 februari 2013

  • 8

    Driebit B.V.

    Liesbeth Noorman
    Er zijn nog wat kleine punten die we moeten uitvinden of finetunen, maar door drukte ben ik daar nog niet aan toegekomen. Ik zal als ik hulp nodig heb zeker contact opnemen.

    5 februari 2013

  • 9

    DOL

    Fred de Heer
    Ik zou het op prijs stellen als jullie nog iets meer kunnen laten zien of uitleggen wat allemaal de mogelijkheden zijn met Voys. Zoals bv als de telefoon gaat dat er dan eerst een melding…

    4 februari 2013

  • 8

    Yownid B.V.

    Jeroen Lambooij
    Tot nu toe alles oke. Even afwachten zodra wij meer verkeer gaan doen!

    1 februari 2013

  • 8

    DORST communicatie

    John Dorst

    31 januari 2013

  • 8

    AcceptEmail BV

    Geerten Oelering
    Heb nog niet alles kunnen testen, maar het zou fijn zijn als de Wiki nog wat meer up to date is, met informatie over recente Voip clients, Lync koppeling, enz.

    31 januari 2013

  • 7

    Charmay-Vision Virtual Assistant

    Dhr. en Mevr. René en Hêlen Dik
    Ben nog niet helemaal begonnen, ombouw met KPN, gaat niet lekker, Gisteren wel snel geholpen door jullie, en kon direct bellen dus de test werkt.

    31 januari 2013

  • 8

    Malice – Hardware

    Maikel Scheffer
    Het werkt allemaal goed. Helaas bellen klanten ons nog steeds op mobiel. De overstap is nog niet geheel gemaakt maar het werkt allemaal top.

    30 januari 2013

  • 6

    Koch Bodemtechniek

    C.F.M. Koch
    op een of andere wijze waren we toch een week slecht bereikbaar. sommige telefoontjes bereikten ons wel, andere niet, dat kregen we van diverse relatuies van ons te horen. enkele konden ons herhaald telefonisch niet…

    29 januari 2013

  • 9

    WebTeam BV

    Erik Broekhuijsen
    Giel, een 9 omdat het altijd beter kan (al zou ik niet weten hoe 🙂

    29 januari 2013

  • 8

    Daisycon

    Barry Kampstra

    29 januari 2013

  • 9

    no nonsense it

    Ronald Verstappen

    29 januari 2013

  • 9

    Azure Pools

    Jan Cornelissen

    28 januari 2013

  • 8

    WDH

    Ben Mennings

    25 januari 2013

  • 8

    Medicom

    Bart van Schoonhoven
    Nooit zo’n fan geweest van Cisco. Veel te veel handelingen in vergelijking met ons oude ISDN systeem. Kwetsbaar. Regelmatig al gebeurd dat collega’s per ongeluk de knop ‘Drstn’ of ‘nStor’ hadden ingedrukt, en dus niet…

    25 januari 2013

  • 10

    Zeative

    Jeroen Riemens
    Geweldige service en klantgerichtheid. Bedankt!

    25 januari 2013

  • 8

    Allkoestiek B.V.

    Karin Buys

    24 januari 2013