• 8

    Senther Professionals

    Bram Sluiter
    Mijn cijfer een 8+ vanwege de goede (persoonlijke) service, scherpe prijs en snelle setup van de dienst. Serieus genomen ondanks de minimale afname. Met dank aan Miranda! -punten : #Het aanmelden ging niet helemaal goed…

    27 februari 2013

  • 9

    Ynetworks

    Arjan De Jong
    Super service tot nu toe.

    27 februari 2013

  • 8

    Entertainment One Benelux

    Yannick de Jong
    Wij zijn kort klant geweest ivm een tijdelijke campagne

    25 februari 2013

  • 8

    123kamerplanten

    michiel

    24 februari 2013

  • 10

    Genkgo

    Frederik Bosch

    23 februari 2013

  • 7

    Payter BV

    Stephan van kampen

    22 februari 2013

  • 10

    Netfort

    Tonny Duiveman
    Prima service Giel!

    22 februari 2013

  • 10

    Mobile Bridges

    Roland op den Akker
    Komt over als enthousiast en modern bedrijf. Gaan goed om met social media en klanten contact (actief op twitter, blogs, een ansichtkaartje). Leuk!

    22 februari 2013

  • 8

    Euro Onderdelen BV

    Bas
    Wij hebben helaas hele nare ervaringen met VOIP maar sinds we met jullie zijn gestart niets anders dan lof het werkt goed het enige min puntje is dat het doorschakelen naar mobiel wel eens mislukt.

    20 februari 2013

  • 9

    Toppers Professionals B.V.

    Ten Have
    Snel geholpen, geen opmerkingen. Visitekaartje via post erg goed gedaan. We hebben jullie al ergens anders aangeraden.

    20 februari 2013

  • 8

    Fech-Fenstertechnik Benelux

    Peter Blaazer

    20 februari 2013

  • 7

    We Think Funky

    Imran Qureshi
    voldoende.

    20 februari 2013

  • 8

    Bewi Vastgoed

    Ed

    20 februari 2013

  • 8

    Stichting All Care Twente

    H.F.M. Vos

    20 februari 2013

  • 8

    Stichting Haaglanden

    P. Jonas
    Snelle service , erg goed geholpen door Miranda.Ga zo door!

    19 februari 2013

  • 8

    Stressdetox.net

    Hidde de Vries
    Ik ben er helaas nog niet aan toegekomen om de telefoon op de site kenbaar te maken, dus over de uiteindelijke ervaring moet ik het antwoord nog even schuldig blijven.

    19 februari 2013

  • 9

    WoonhuisStyliste

    Bianca Houweling

    19 februari 2013

  • 8

    seascape bv

    martijn juijn

    19 februari 2013

  • 9

    Schreuder Multimedia & Communicatie

    Bastiaan Schreuder

    19 februari 2013

  • 8

    M3 Medical

    Mark Muijs van de Moer
    Voordat ik klant werd heb ik een online gesprek gestart en meerdere vragen gesteld waar echter geen reactie op kwam. Het scherm was geopend met een naam van een medewerker. Dat is slordig, maar omdat…

    19 februari 2013

  • 9

    CloseSure Groep BV

    Hans Keizer

    19 februari 2013

  • 8

    Taribush Events

    Harrie Kerssies
    Het is geen 10 omdat af en toe de verbinding gewoon niet goed is. Het is zelfs een paar keer voorgekomen dat we de hoorn erop hebben moeten gooien en opnieuw hebben moeten bellen. Dat…

    19 februari 2013

  • 10

    BRDRS IT

    Colin Broeders

    18 februari 2013

  • 9

    Promit

    Michiel Scheepmaker

    18 februari 2013

  • 9

    Van Druten Cs.

    Dick Van Druten
    Enige probleem is dat de inkomende gesprekken niet altijd binnen komen.

    18 februari 2013

  • 8

    Mr F.J. Mascini advocaat

    Ferco Mascini

    18 februari 2013

  • 9

    Apprend Studiebegeleiding

    Mark Luikens
    Een 9 krijgen jullie vanwege de zeer goede klantvriendelijkheid en behulpzaamheid. Problemen worden opgelost, zelfs als het zo is dat het “niet jullie fout is”, kijken jullie mee naar een oplossing voor het probleem! Jullie…

    18 februari 2013

  • 8

    LAHURQUE International BV

    P vd Hurk

    18 februari 2013

  • 9

    Wastenet Inzameling

    Ben Hoejenbos

    18 februari 2013

  • 8

    Marrink Media

    Marijn Stroink

    18 februari 2013