• 8

    Llacer Y Navarro

    Pieter Pars

    18 oktober 2013

  • 8

    ARIG International B.V.

    Achmed Arig

    18 oktober 2013

  • 8

    Nexxt Trading B.V

    Marc Naessens

    18 oktober 2013

  • 8

    MPP Services B.V.

    Peter van der Veen

    18 oktober 2013

  • 8

    freekheidema.nl

    Freek Heidema
    een tevreden klant!

    18 oktober 2013

  • 7

    Sonexus

    Casper Schreur

    17 oktober 2013

  • 10

    Vitalux B.V.

    Peter Dekker
    Wat een verademing is Voys! Persoonlijk contact, gelijk antwoord ipv van het kastje naar de muur gestuurd worden zoals bij de grote telecomaanbieders.

    17 oktober 2013

  • 9

    Stichting NOHE

    Tjeerd Bakker
    Ik wil Werner persoonlijk bedanken voor de persoonlijke hulp. Hij heeft onze organisatie geholpen door ad hoc te reageren op vragen en/of problemen. Dit heeft hij adequaat en vriendelijk opgelost.

    17 oktober 2013

  • 8

    ECO Collection

    Stefan Nijsen

    17 oktober 2013

  • 8

    Indigo

    Peter Knol
    De Chrome extensie is fijn! Zou mooi zijn als daar ook een app voor is!

    17 oktober 2013

  • 10

    Hippics Design

    Robert Nijholt
    Alles werkt naar wens en soepel. Wens: online telefoonboek zodat ik centraal nummers kan opslaan ivm nummerweergave.

    17 oktober 2013

  • 7

    City Clinics

    Ivo Derksen

    17 oktober 2013

  • 7

    David Reader

    Randy Decker
    Belkosten zijn stiekem toch wel hoog. Mobiel bellen is tegenwoordig goedkoper doordat providers onbeperkt bellen voor privé abonnementen. Ook is er af en toe ruis op de lijn terwijl de internetverbinding prima is.

    16 oktober 2013

  • 10

    Direct Business

    Maurice Biemans
    In het begin had ik een probleem met mijn telefoon instellingen. Vervolgens had ik Voys opgebeld en de account manager kon mij helaas niet verder helpen. Dus werd ik naar de support afdeling doorverbonden. Hun…

    16 oktober 2013

  • 8

    Haarpolikliniek

    Sebastiaan Bastiaans

    16 oktober 2013

  • 7

    Extension Group B.V.

    Hartger Visser
    Op dit moment wordt het nog niet optimaal gebruikt, maar dat ligt aan de klant.

    16 oktober 2013

  • 9

    Quote-IT

    Robert De Jong
    Mis een reseller optie.

    16 oktober 2013

  • 10

    intromarketeers

    nasser al kamouchi
    Goede snelle oplossing! Een 085 nummer ziet er toch professioneler uit dan je 06.

    16 oktober 2013

  • 9

    Salon Leef

    Krijno Verbruggen

    16 oktober 2013

  • 8

    Anonymous

    16 oktober 2013

  • 9

    SecuraPrem

    Richard Reinders
    Wij zijn afnemer van alleen het “basispakket” als je het zo kunt noemen. De doorschakeling van een vast nummer naar onze mobiel en dat werkt super. Daarnaast kun je ook niks over de prijs zeggen….

    16 oktober 2013

  • 8

    Alvea B.V.

    Martijn Vos

    16 oktober 2013

  • 8

    Topt

    Jaap Vermaire

    16 oktober 2013

  • 8

    Ossborn Trading B.V.

    Dennis Osseman

    15 oktober 2013

  • 9

    Dakkapellen Voordeel

    Thijs Van Eys
    Geweldig systeem echter niet zo makkelijk om in te stellen als het lijkt maar dat doet niks af aan de kwaliteit.

    15 oktober 2013

  • 8

    Vivenz Maatschappelijke Dienstverlening

    Mikel Warbie

    15 oktober 2013

  • 7

    Het Keerpunt

    Hans Eeftinck

    15 oktober 2013

  • 8

    Vekemans Schoenagenturen BV

    Bianca
    De reden dat we niet gelukkig zijn met bellen via internet is dat er enorm veel ruis op de lijn zit. Na een aantal keren bellen, blijkt het probleem bij onze internetaanbieder te liggen. Helaas…

    15 oktober 2013

  • 9

    Houkes Bewindvoerders BV

    Justin Bakker
    Goede technische ondersteuning via internet, zeer goed beheerpaneel.

    15 oktober 2013

  • 8

    Anonymous

    15 oktober 2013