• 8

    EVE Media

    Twan Vermeulen
    Ik ben er nog niet veel mee bezig met de telefoon, dat komt de komende maanden. Maar tot op heden zeer tevreden.

    13 januari 2014

  • 8

    Schulting

    Koert Jan Schulting
    ‘- techniek werkt prima – besparing op telefoniekosten valt tegen

    13 januari 2014

  • 8

    Case Communicatie B.V.

    Helen van den Oever
    Prima geholpen met een vraag over het instellen van ons belplan. Door meerdere collega’s overigens. Het is fijn dat er iemand ‘achter de hand’ is als ik er zelf even niet uitkom. Houden zo!

    13 januari 2014

  • 10

    Marksman-IT B.V.

    Manno Koenders
    Echt waar! 🙂

    13 januari 2014

  • 7

    Square2 IT Consultancy

    Hans van Eck

    13 januari 2014

  • 8

    Blue Field Agency

    Daan Kloosterboer

    13 januari 2014

  • 5

    1 2 3 Bewind

    Dick Jansen
    word een beetje (erg) geirriteerd dat je voor elke gangbare standaard dienst bij andere providers, ik hier fors extra mag betalen, zie net dat ik tussen de 25 en 100 euro mag aftikken voor een…

    12 januari 2014

  • 8

    Anonymous

    12 januari 2014

  • 8

    BlauwAdvies

    El Aazzaoui

    12 januari 2014

  • 10

    Medivus Services B.V.

    Dirk Raat
    Ik was heel blij dat het toestel ook echt plug and play was! Een enorme verademing! Zeker in deze tijd van communicatiemiddelen waarvoor je allerhande complexe installatiesoftware moet installeren, instellingen aan hardware moet doen en…

    11 januari 2014

  • 10

    Ben-Saddek Advocatuur

    Jeroen Spaans

    10 januari 2014

  • 8

    Beheer Meer B.V.

    Johan van der Meer
    Werkt goed hoor; Kun je ook de gemaakte gesprekskosten per dag inzien?

    10 januari 2014

  • 8

    Poses Fotografie

    Frank Rijdt
    Alleen de portering ging niet goed maar dit komt door ziggo. Ik vind dat er een soort basisschema moet zijn voor een belplan. als je deze aanpast krijg ik telkens aan foutmelding dar er een…

    10 januari 2014

  • 8

    Focalpoint TV

    Johan Plomp

    10 januari 2014

  • 9

    MB HotelService

    Michael Rutten

    10 januari 2014

  • 10

    Merx B.V.

    Daniel Doornink
    Prima!

    10 januari 2014

  • 7

    Elise-shop.com B.V.

    Yvo Tuk
    No nonsense service, als er een probleem is wordt dat snel aangepakt en is er prima feedback.

    10 januari 2014

  • 9

    Loyaal Horeca Uitzendbureau

    T. Kort
    Flexibele en betrouwbare telecomoplossing met veel mogelijkheden. Portering van KPN naar Voys top gegaan. Bedankt Miranda voor de service.

    10 januari 2014

  • 9

    Padmos Podotherapie

    Maarten Padmos
    ik ben erg tevreden zoals je ziet want het werkt maar ik wil liever geen spam ontvangen, vr groet, Maarten P

    10 januari 2014

  • 10

    Jobsrepublic. B.V.

    Hans Daniels
    Met grote verbazing heb ik ervaren hoe soepel en met enorme snelheid het proces van oriëntatie, bestelling, uitlevering, aansluiting en service verlening is verlopen. Mijn complimenten! Jullie hebben jullie business goed voor elkaar!

    10 januari 2014

  • 8

    MURANI

    Jasper Seinhorst

    10 januari 2014

  • 9

    KijkMijnHuis

    Merel de Muinck Keizer
    Erg goede service en hulp bij problemen! Er wordt echt met je meegedacht, iets wat ik bij mij andere VoIP aanbieder erg mis.

    10 januari 2014

  • 9

    beepRoger

    John Sportel
    Snelle (re)actie en duidelijke communicatie. Goed geholpen met de portering. Net klant en direct een kerstkaartje met een 2e visitekaartje erbij voor een relatie 🙂 Heel tevreden! top

    10 januari 2014

  • 9

    Logopedie Aan de Rijn

    Conny Gutter
    Vanwege de kerstvakantie gebruiken wij de telefoon nog maar net een week. Zeer kort om hierover een oordeel te geven, maar wat we tot nu toe merken verloopt alles heel goed. De voicemail per mail…

    10 januari 2014

  • 7

    Stratus Energy B.V.

    Daan Beekhuis
    nog weinig gebruik gemaakt van ‘systeem’

    10 januari 2014

  • 8

    Floyd & Hamilton

    Karlien Donders

    10 januari 2014

  • 8

    Privacy Compliance Collective B.V.

    Bob Louter
    groot nadeel vind ik dat je bij het doorschakelen niet een voice eerst kan afspelen nadat de eindbestemming heeft opgenomen. Je moet of het nummer van het 085 nummer meezenden of het id van de…

    10 januari 2014

  • 10

    De Okergroep B.V.

    Peter Been
    Voys heeft van onze telecom een feestje gemaakt! Bedankt hiervoor.

    10 januari 2014

  • 10

    Stichting IMUNA

    Vincent Kieberl
    Snelle aansluiting en topservice! Word altijd prettig geholpen. Ga zo door!

    10 januari 2014

  • 9

    Tux Web Solutions B.V.

    Geralt Omhof

    10 januari 2014