Elke organisatie is anders: daarom heeft de slimme communicatieoplossing van Voys voor elk type en grootte bedrijf een passend aanbod. Hoe? Door te koppelen met de handigste business tools.
Ontdek hier een paar voorbeelden uit de praktijk.
Diensten ruilen, diensten inleveren of ziekte: in de zorg veranderen de roosters met grote regelmaat. Met de koppeling tussen Het Rooster en Voys verandert de telefonische bereikbaarheid automatisch en realtime mee zodra het rooster wordt aangepast.
Het crm-systeem van telefoonservice Call Care koppelt met Voys en slimme contactcenter features: een oplossing op maat voor makelaars, advocaten en de zorg. Door slimme koppelingen en duidelijke rapportages verloopt klantcontact vlekkeloos.
Tools die samenwerken op afstand mogelijk maken zijn onmisbaar, zoals Microsoft Teams. Zo blijf je gemakkelijk in contact met je collega’s. Ideaal: de communicatieoplossing van Voys koppelt eenvoudig met Microsoft Teams. Zo komen interne én externe communicatie samen op één plek.
Het platform van Voys is volledig redundant uitgevoerd en het netwerk en hardware worden via de cloud constant voorzien van updates. Zo is jouw telefonie altijd veilig.
Iedere klant heeft een eigen online omgeving in een separaat netwerk met volledig inzicht. Hierin monitor je de prestaties van het platform en heb je direct inzicht in alle statistieken.
Onze oplossingen zijn technische hoogstandjes en worden geüpdatet met de nieuwste mogelijkheden. En omdat alles in de cloud staat, is je centrale altijd up-to-date!
De integraties die je hierboven ziet, zijn slechts voorbeelden. Neem gerust contact op om te ontdekken wat de integratiemogelijkheden zijn.
Bel ons op 050 700 99 22 voor een goed gesprek, stuur een mail naar one@voys.nl of kom langs voor een kop koffie.